Ibland gör jag saker utan att tänka.

Bestämde mig idag för att vara lite dangerous. Varför inte testa på ett Aerobic Dance pass? Det låter ju kul, tänkte jag. Var självkart medveten om att det kunde gå åt helvete. Jag bokade mitt pass och och tänkte leta upp mitt IKSUkort. Men jag hittade det inte. Ingenstans. Jaha sedär, tänkte jag. Jag kom på att det var Demet som hade mitt kort, och försökte få tag på henne men förgäves. Bestämde mig för att åka upp till IKSU och förklara läget och försöka avboka. Var väl lika bra, någon där uppe hade väl insett att detta pass inte var gjort för mig. Men vem möter inte jag på vägen? Jo, Demet. Jag fick mitt kort och kunde cykla vidare mot mitt träningspass. Någon där uppe hade kanske ändrat sig? Kanske var jag redo för detta pass? Eller så ville någon driva med mig lite mer. Och ja, så blev det. Herregud. Hängde fan inte med på någonting. Jag hoppade och snurrade mig igenom passet. Inte ett rätt. Synd. Det hade kunnat vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0