He is back

Har inte kunnat se Days på jättelänge. Men idag vad jag tillbaka. Och Jay var tillbaka för min del. The Real Phillip Kiriakis. Den hetare varianten. Den kaxigare varianten. Men också den som kan vara den finaste. Ingen har väl glömt Phillips sång till Chole på ön? Vackra minnen. Idag var han verkligen in action! Vilka slag han fick in på Shawn! Tycker att Belle tog situationen väldigt chill? Jag menar, hennes exman och livs kärlek står och försöker slå ihjäl varandra. Men hon lyfter inte en hand för att hjälpa till. Hon skriker inte ens med sin irriterande röst. Var kanske lika bra, men inte likt henne.

Och Sami. Samantha Jean Brady. När ska något i livet få gå som det ska för dig? Du har Lucas. Äntligen. Du har fått en utmärkelse för dina insatser. Det enda lilla kruxet är det var E.J som räddae Lucas. Sami hjälpte E.J att fly. Och inuti hennes mage växer nu Elvis Junior Junior för fullt. Stackars liten.

Bara jag som tyckte att Lucas var jävligt rörlig där i soffan trots sin gipsade fot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0