Dancing on my own

Är ensam nu. Mina sisters har lämnat mig en efter en och idag var det Demets tur. Hur ska man då utnyttja denna frihet? Man kan till exempel sjunga med i låtar hur högt man vill och dansa lite halvfult till. Visserligen gör jag ju det i vanliga fall också.. Men ja, inte superkul att vara själv. Dock lämnar jag ju också la Norrland imorgon och beger mig till huvudstaden. Det känns faktiskt riktigt bra, även om jag kommer att sakna detta faktiskt. Det här snöiga helvetet är ju också mitt hem nu. Men ja, jag kommer ju tillbaka fortare än man kan ana.

Nu skall jag fokusera stenhårt på mina blivande stuvade makaroner!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Det är rätt snöigt här också, så du kanske inte ser någon skillnad.

2010-12-20 @ 21:46:42
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0