OooH its working again!!

Har haft lite panik de senaste dagarna, Internet har inte fungerat!!! Och det fungerar ju inte riktigt att studera på universitet och fixa allt som krävs när man flyttar om skiten inte funkar, eftersom allt ska göras över internet! Det var bättre förr.

Ja, MCD, hur känns det nu när du har varit här ett tag? Om jag ska vara ärlig, och det måste jag ju vara, ärlig alltså, så var jag VÄLDIGT nära på att sätta mig i bilen och åka hem med mamma och pappa i söndags. Sjukt nära. Jag ville inte alls vara 20 år och flytta hemifrån och vara ensam och vilsen i Umeå. Jag ville ligga hemma i mammas knä i Tullinge. Jag pratade med Kira, och hon menade på att; "Tänk vilken jävla upplevelse! Ensam i en helt ny stad med massa nya människor! Askul!". Jag kan inte säga att jag kände det så då. Jag visste ju någonstans att det var ascoolt, men kunde inte riktigt känna det. 

Men det ändrades totalt efter att jag började skolan igår. Programmet verkar jättekul, det känns verkligen som att jag har valt rätt och de som går i min klass verkar väldigt sköna! Man behöver inte vara ensam iaf, och det är huvudsaken. Nu är det bara innebandyn som ska sätta igång. Ska bli jättekul, hallen ser super ut utifrån.

För att allt skulle kunna bli lite mer perfekt skulle jag vilja ha en cykel. Malin gillar att cykla, och det är det fler som gör i denna stad.

Dock är det förjävla kallt här uppe! Satte till och med på mig mössa imorse när jag vandrade iväg, och ändå så är det bara augusti! Visserligen tog jag av mig den ganska snabbt, eftersom jag började svettas av min snabba gång... Men det är en annan sak.

Förhoppningsvis kan jag uppdatera lite mer nu när internet funkar. Tack Pappa D!!

Förövrigt så betyder inte detta att jag inte saknar Tullinge. För det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0