Herren ger och Herren tar.

Denna vecka måste jag dock säga att han har givit mest. Det enda han har tagit är några extra kilon och min glädje till mat. Han har dock givit mig halsont, feber som kan liknas vid Göteborgs insaters i starten av Allsvenskan denna säsong, sömnlöshet och 8 timmar av rent helvete. Var på väg att ta en biljett upp till honom där ett tag.

 

Nej, de här senaste dagarna kommer icke att gå till historien som de bästa i mitt liv. Bort med det gamla och in med det nya. Och in med nytt behövs verkligen. Bilden jag såg av mig själv i spegeln imorse och siffrorna som vågen visade var långt ifrån okej.

 


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Varför klaga när man går ner i vikt?

Jag försöker och försöker, men når inte ens marginella skillnader.

2010-04-28 @ 22:40:53
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0