"Ha inte för stora förväntingar på livet, då blir man bara besviken."

Spenderat denna fina söndagskväll med lite film tillsammans med mamma och pappa. Var "Den bästa sommaren" som stod för underhållningen. Och vilken underhållning, en underbar film.

Jaha. Nu är jag fast i "Jakten på Julia" med. Frida och jag hade ett halvt maraton igår, och det är ju ett för trevligt program. Roligast är att följa Ellen. Går la sådär för den tjejen, men hon har ändå något!

Kan ju även förtälja att en taxichaufför trodde att jag var Fridas dotter. Vet inte riktigt vem som ska ta mest illa upp av detta...? Jag menar, visst, jag ser inte ut att vara 20 år. Men till vilken ålder ska vi  behöva gå ner till för att inte Frida ska behöva vara minst 30+? Nej. Det var taxichauffören som var efterbliven. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0