Mhmh

Sitter här famför TV:n och Days och känner mig riktigt..Glad. Man flinar åt alla statister. Hahha, så himla underbara! De hade även en annan översättning på "Like sands through the hourglass, so are the days of our lives". Idag hade de "Som sanden.." har varit "Likt sanden" de senaste dagarna. Fint.
Men gud! Nu får de fan ge sig! Spelar de "Streets of love" en gång till vet jag inte vad jag gör! Hur mkt får Rolling Stones för detta egentligen? Låten har ju fan varit med i varenda avsnitt de senaste veckorna!

Haha. Kanske skulle ta över Days-bloggen?

Men det är inte därför jag är glad, för att jag tittar på Days. Det känns helt plötsligt som att allt kommer att lösa sig. Som att det faktiskt finns en ordentligt stor plats i denna värld för mig, även om jag ibland hamnar i ett förvirrat tillstånd och inte riktigt vet vart jag befinner mig i förhållande till världen.

Dr. North, förstör fan inte denna glädje nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0