"Jag tror dig, jag är med i kyrkan"

Idag mina vänner har jag gjort min plikt som människa och röstat i kyrkovalet. Var nog den enda under 50 typ som röstade i kyrkstugan, haaha. De utbrast "En ungdom!" när jag kom fram. Men det är viktigt. Man ska rösta så man kan påverka.

Djurgården chockerade mig och världen idag. En seger.Inte nog med det, 4 mål. Och dessa gjordes framåt! Shit vad bra. Tror det är typ 21 poäng kvar att spela om. Vi kommer här på slutspurten!

Om 45 minuter börjar "Ensam mamma söker". Jag kommer sitta bänkad. Värdelöst program, men lite småkul och trevlig svensk musik."Det blir en sommar i Sverige..."

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du var inte ensam, jag och Lina var också där! Vi var där vid 9.30, de var väldigt fascinerade av oss också, både för att vi var unga och för att vi var unga som var där så "tidigt" (jag skulle jobba) ;) Lina skulle lämna sin röst efter mig, då de utbrister de "En till ung!", så vi var kanske lite unika, alla vi tre ;)

2009-09-21 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0