Jag har gjort det igen

Jag förstår inte hur jag lyckas! Blir så jävla irriterad, ledsen och arg. Har tappat bort mig SL kort. Igen. Minns ni förra sommaren? Hade det senast igår när jag klev på 751:an i Södertälje. Vet att jag hade det i handen, och jag tror jag tänkte att "lägg ner det i väskan, man behöver inte ha kortet framme under hela resan". Efter det är det svart. Glömde jag det på bussen? La jag ner det i fickan? I väskan, och sen ramlade det ur när jag plockade upp nyckeln? Är det så kanske att sis råkade få med det till jobbet?

Jag har ingen aning. Det enda jag vet är att jag inte hittar det och att jag är totalt värdelös. Nu måste jag lägga ut mer än 400 kr av mina egna pengar för att köpa ett nytt. I fall det inte sker ett mirakel. Men just nu tror jag ej på mirakel. Jennifer och Abby får gärna tro vidare. Själv följer jag Jacks spår. Kanske inte fullt ut, men med mirakeltänkandet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0