Growing up

Har fullt upp med att tvätta, och jag måste säga att jag börjar bli riktigt duktig på detta! Vågade till och med använda torktumlaren idag utan ångest! Blev dock nervös där ett tag när det såg ut som att ena tvättmaskinen skulle explodera. Men det löste sig!

Igår hämtade jag ungarna för första gången och tillagade mat till dem. Det gick bra, och de tyckte till och med att det var gott! Oj Oj. Kanske börjar bli mer redo att starta ett liv som vuxen människa, även om en stor del av mig inte vill. Har tänkt mycket på det, inom ett år kommer antagligen familjen inte vara intakt längre. Sis flyttar hemifrån och jag drar mig till norr. Även om de driver mig till vansinne större delen av tiden, ska alla ändå vara där...

Nej, nu ska jag fortsätta med min julklappsönskelista! Herregud, vi är ju inne i september och jag har bara önskat mig ca 15 saker hittills! Att skriva ihop denna lista är nog den roligaste förberedelsen inför julen. Även om man bara får 5 av de saker som står på den 40 meter långa listan, så var det roligt att önska sig.

Inom en snar framtid kommer även designen på denna blogg vara lite roligare. Sann, min käre vän har lovat att ställa upp. Jag ser fram emot resultatet! Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0