Fack Dr. North

Blir så fruktansvärt irriterrad på denna man! Kan du inte bara gå och dö som alla andra och låta Doc och John vara?! John misshandla Doc? Nä du. Så kul ska vi inte ha det.
Hur långt är det kva till april? Vet inte om jag orkar.


Igår provade jag Pilates. Pilates var inte min grej. Man skulle andas in och ut, samtidigt som man skulle göra någon jävla övning! Jag fattade ingenting. Instruktören hade ngt att jobba med där i alla fall. Var framme hos mig och klagade hela tiden. Haha.

Kommentarer
Postat av: Fancy

MEN JA!SNÄLLA,KAN HAN INTE BARA HOPPA UT FÖR ETT STUP ELLE NÅT!!!!

2009-09-14 @ 11:59:05
URL: http://uniiiik.blogg.se/
Postat av: M

Vi har för mkt fritid, men denna man är för jävla iriterande!

2009-09-15 @ 14:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0