Bad things

Mitt immunförsvar börjar allt mer lika Djurgårdens försvar. Allt läcker igenom och det ser inte ut att bli bättre. Vad gör vi för att få det bättre? Jag försöker vila mig i form. Vad Djurgården gör för att ta si ur svackan har jag absolut ingen aning om. Min kurva är i alla fall på väg uppåt.

Igår var jag och klippte mig. Hon som klippte mig skulle passat att heta Barburska eller ngt. Herregud hon var inte nådig! Jävla tur att man inte är hårröm, dock gillar inte mina öron att bli borstade! Aj.

3 minuter kvar tills Days börjar. Sen är det Top Model som gäller. Kanske kollar Twilight sen? Eller nörda lite Guitar Hero? Klarade min första låt på medium igår! Aaah! Inte dåligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen svacka om den varar hela säsongen.

2009-09-30 @ 21:26:50
Postat av: M

Jag väljer att vara positiv! Det är 15 poäng kvar att spela om. Kanske gör en helomvändning? =)

2009-10-01 @ 09:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0