Cliffs of dover

Är uppe med tuppen idag. Tvättar. Fint. Men det var värt att gå upp klockan 08.00 idag. För vet ni vad? Imorgon flyttar jag hem. Lägenheten hemma har inte brunnit ner och det ser ut som att jag kommer hem. Underbart! Tullinge here I come!!!

Jag mår bättre som människa idag med, trots att jag tränade igår. Hade ju ändå vägarna förbi hallen, så varför inte? Pallar inte att inte träna. Lever ju för det där i princip nu för tiden. Hur i helvete ska jag klara mig utan detta nästa år? Jag vet att jag kan börja spela i ett nytt lag, men det kommer inte att bli samma sak...

Herregud. Har blivit lite halvt besatt av Guitar Hero nu. Spelade i typ 2 timmar igår. Fingrarna var iskalla tillslut, men jag kunde inte sluta. Tänkt om jag kunde lägga ner så mycket tid på något vettigt istället? Som att plugga körkortsteori? Eller någonting! Försöker intala mig själv att det kommer bli bättre nästa vecka. Dock har jag kollat igenom Tv-tidningen, och det finns ju så mkt att kolla på, sen när alla kanaler finns i min Tv. Undrar om vi har nya SF-kanalen?

Störd.

46 minuter kvar tills Days börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0