Tillbaka

Vinsten igår var väldigt viktig, inte bara lagmässigt, utan för egen del också. Att göra en sämre match är väl okej. Att göra två i rad är dåligt. Sedan när även en tredje kommer är det näst intill katastrof. Hade jag gjort en fjärde hade jag grävt ner mig totalt i min lilla innebandydepression som jag har varit inne i. Men nu är jag tillbaka och hoppas att jag får stanna där!

Well. Idag består dagen av Hedwig. Handla. Titta på Tv. Jobba. Innebandy. Kan nog bli en trevlig dag.

Elin - Robert Pattinson är nog hetare än vad jag har velat erkänna. Kanske bara är ett ryck efter New Moon?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag känner precis samma sak! Hm, är det bara ett ryck tror du?

2009-11-23 @ 23:14:38
Postat av: Malin

Nej. Jag tror nog inte det. Haha

2009-11-24 @ 11:32:03
Postat av: Elin

Haha, jag är nog beredd att hålla med dig. ;)

2009-11-25 @ 09:45:48
Postat av: ids

NEJ MALIN, INTE ROBERT PATTINSON!!!! Snart ar jag hemma, saknar dig nagot fruktansvart<3

2009-12-04 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0