Tänk om jag kan?

I lördags tittade jag och Fancy på Robins efter den spännande upplösningen i D-kampen. Annika Lantz var med och hon visdade en talang. Hon kunde stoppa in hela knytnäven i munnen. F och jag ville ej vara sämre, och testade. Jag var så himla nära på att klara det, men var rädd att mina käkar skulle gå ur led. Men har dock inte riktigt kunnat släppa detta. Tänk om jag faktiskt kan få in heela min knytnäve i munnen? Vilken partyhöjare!

Dock så vet jag inte om jag är redo att förstöra mina käkar för att klara av något som Annika Lantz kan...

Kommentarer
Postat av: ida

Malin, vad hande med uppdateringen av serier???!!!!

2009-11-10 @ 15:35:53
URL: http://flybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0