New Moon

Ikväll skall jag ta mig lite kvalitetstid med en god vän, äta något gott förhoppningsvis och spendera lite tid tillsammans med Edward Cullen. Måste säga att det låter som en ganska bra fredagskväll. Alltid bra om helgen börjar på ett fint sätt. Och jag kan inte komma på något bättre just nu än detta.

Läste även ut Stephenies andra bok "Genom dina ögon" igår. Till en början fattade jag íngenting. Funderade på hur man först kunde skriva något så bra som Twilight Saga serien och sedan göra ett totalt bottennapp. Men gud. Tjejen kunde göra det igen. "Genom dina ögon var grymt, helt otroligt bra när den kom igång! Läs den!

Ska väl bege mig till Tullinge bibliotek snart och inlåna mina Tzatziki böcker. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0