På promenad genom stan

Igår tänkte jag att jag skulle utnyttja det fina vädret och ta en promenad i 20-30 minuter plus kolla in min nya hemstad lite. Var ytterst trevligt till en början- tills jag kom på att jag inte hade någon aning om vart jag var. Herregud. Var bara en massa villaområden överallt, och jag gick in på väg efter väg. Min lilla promenad slutade vid ett jävla maraton på 1 och en halv timme. Kom tillbaka till lillebror, som inte hade saknat mig eller undrat vart jag tagit vägen, med två jäkla blåsor på lilltårna och en konstig smärta i höger rumphalva som drar sig neråt låret. Inte kul. Såg dock en rolig skylt, stod "Levande barn". Kul att de inte vad döda tänkte jag och traska vidare.

Idag var jag i staden med Elin och Mickan. Vi skulle shoppa, blev inte så mkt av det, pga dålig ekonomi. Eller Elin handlade lite iaf. Vi roade oss mer med att äta och promenera i det fina vädret.

Träningen idag gjorde ej att mina smärtor blev bättre. Inte alls.

Kommentarer
Postat av: Elin

äta och promenera är det inget fel på, kom ihåg mjölkpaketet! ;)

2009-06-28 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0