I´m back

Jag är tillbaka. Och jag tror jag är det för att stanna. Som ni kanske har märkt har jag inte haft någon lust över huvudtaget att skriva på det senaste halvåret nästan. Men nu när jag har startat mitt nya liv, så är jag tillbaka.

Nytt liv ja. Tog Studenten för över en vecka sedan. Var en ytterst trevlig dag, överträffade mig själv på ett flertal punkter den dagen. För att sedan bege mig ut i livet igen, som arbetslös. Jag hade ett jobb. Men det valde jag att avsluta idag. Får man både fysiska och psykiska men av ett arbete är det fan inte okej. Och jag ska sluta upp att göra saker som inte känns helt rätt, har gjort det hela mitt liv men någon gång får det vara nog. Ibland har den envisheten tagit mig långt, som med syslöjden och träslöjden. Ville inte vara där, fick nervösa sammanbrott, men jag gick alltid dit. Men ibland är det inte värt det.
Nästa vecka blir det arbete på en fotbollsskola, sedan är det kört igen. Haha, men det ordnar sig. Sommarlovet, eller ja, tiden efter studenten kan ju knappast fortsätta sämre än vad den har gjort. Flytt till Södertälje, första sjukdomen på flera år, och ett jobb som man får självmordstankar av. It can only get better, som Diamond skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Välkommen till södertälje min vän, drömmarnas stad xD

2009-06-13 @ 12:36:53
URL: http://zannalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0