Another day

Midsommarafton var väldigt lyckad måste jag säga. Johanna, jag och Ida inledde lite chill, men sedan när resten kom åt vi en fiin middag, fortsatte med lite kubbspel, lyckades hamna med Micke, Ida och Madde igen. Och vi förlorade igen. Var med i det förlorande laget på pratmakarna också. Var väl lite för mycket alkohol inblandat där på vissa håll för att det skulle kunna bli ngn succé ;). Efterrätten vi åt var otroligt god! Åt för mycket som vanligt.

Men nu ska jag träna lite. Skulle vilja göra något annat, men måste sköta sommarträningen nu. Känns onödigt annars. Sedan imorgon börjar min totala jakt på ett arbete. Jag har mina kvaliteter, men känns inte som att någon annan får ta del av dem när jag sitter i en lägenhet i Södertälje....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0