Två av tre

Igår var det Britneykonsert som stod på anslagstavlan över vad som ska uträttas. Köade från klockan 12 ungefär tills de släppte in vid halv 7. Var typ inga människor där då, lite konstigt. Men kul att vi, som inga större B-fans får plats 31-33 i kön. Fick även lite nya vänner i grabbarna från Gbg =)

Men Britney då. Herregud. Trots att jag inte kunde en låt typ, så var det värt 900 kr. Vilken jäkla show! Så mycket folk på scen hela tiden som gjorde sjuka saker. Och Britney. Vilken skönhet. Herregud. Man får säga vad man vill om henne, men hon kan sina grejer. Stod fett nära scenen med!Även jag som synskadad kunde se perfekt, var endast min brist på centimeter i längd som ställde till det ibland.

Absolut bästa var "Everytime". Den enda balladen som framfördes och den enda låt som framfördes live. Herregud vad jag rös - delvis för att detta var en av få låtar som jag faktiskt kunde sjunga med på.
Hit me baby one more time och Womanizer var inte heller att leka med.

Nu är det bara Spice Girls kvar, sedan tycker jag att jag har uppfyllt min kvot av artister som är coolt att se, efter min skala! Haha. (Robbie Williams har en egen lite mer seriös skala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0