Tillbaka

Kom egentligen hem i söndags kväll, men var lite för trött för att skriva. Och igår hade jag ingen lust. Ja, att bo med mamma, pappa och bror i en stuga i 1 och en halv vecka var en sådär idé. Visserligen var det trevligt ibland. Men varför blir det alltid dåligt väder när jag ska någonstans? Herregud, hade typ en riktig soldag. EN. Tack. Men nu är jag hemma i Södertälje och är mer irriterad än någonsin över att mamma och pappa har semester i 3 veckor till.

Direkt nät man kom hem kom ångesten tillbaka också. Jag har fortfarande inget jobb. Hade fått ett mail där det stod att "vi hör av oss senast den 11 augusti om det blir aktuellt med en intervju". Det är det närmsta jag är ett arbete just nu.

Har fortfarande inte svarat på mina antagningar från universiteten än. Har fått en massa "Välkommen-brev". Fick en sån himla lust att bara sticka iväg till Umeå nu. Men bara tanken på det gav mig samtidigt ännu mer ångest. Men är inne på att tacka ja till kursen på Stockholm Universitet. Det är möten en gång i veckan, kvällstid i typ 8-9 veckor. Låter ganska fint. Men har fått nått brev från CSN också, om jag vill ha bidrag/lån. Och jag fattar inte om jag är berättigad till skiten. Får fråga pappa sen.

Något positivt är i alla fall att jag har fått min lön från min insats som medlemsvärvare. Får typ 600 spänn, efter att de har tagit 300 i skatt. Tack. Men pengar är pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0