Sista terminen

Har precis suttit och fyllt i närvarokortet till laget, ska vara inne på lördag. Gick lite segt i början, men sen kom mamma och hjälpte till. Blev lite lättare då! Förhoppningsvis har vi gjort rätt med... Men det är en annan sak.

Imorgon börjar skolan igen, och det innebär min sista termin på Tullinge Gymnasium. På sätt och vis ska det bli väldigt skönt. Inte för att jag direkt är skoltrött, kan tycka att det är ganska kul. Men däremot så vill jag testa något nytt! Det negativa är ju att en stor trygghet försvinner. Man vet ju vad som händer varje dag!

Vet inte riktigt om jag är gjord för att arbeta. kanske är bättre helt enkelt på att plugga? Tror fan jag tycker det är roligare med. Men jag får stå ut med 1 års arbete, och sedan får jag sätta mig i skolbänken igen! Inte på TG, men någon annanstans. Med nya människor. I grupp. Urs, gillar ej människor i flock. Några stycken ibland är ok, men aja. Det blir nog fint!

Gäller att lägga på ett extra kol denna termin, för att betygen ska bli så bra som möjligt! Vad är det annars för mening med det? Det kanske inte alltid kommer vara kul, men jag säger som Stefan Holm :"Jag är inte här för att ha roligt. Jag är här för att vinna. Så roligt är det inte att hoppa höjdhopp". Så mycket höjdhopp ska jag väl ej hoppa... Visserligen. Men principen är den samma!

Ja, nu är det träning snart. Har absolut ingen lust. Vill sitta hemma och titta på TV. TV:n är min vän.

HEJA MALIN!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men malin, vi som är så bra på att hoppa höjdhopp ;) Jag vet inte om vi skrek något annat än AAAAJ under alla de hopp vi gjorde men det var fint ändå!

2009-01-07 @ 22:16:22
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0