Nej

All min positivitet över att börja skolan igen är helt borta. Jag var inte redo, inte alls. Orkar inte gå upp tidigt på morgonen för att gå ut och det är iskallt. Jag orkar inte ha en massa människor runt mig hela tiden! Jag har alltid sett mig som en ganska social person, som gillar att ha folk omkring mig och stå i centrum. I alla fall ibland, när jag känner för det. Men nu, herregud! Kanske lider av någon socialfobi möjligtvis? Några i taget är okej, men herregud. Aja. Kanske bara är i en period?

Ikväll blir det i alla fall maskerad, Emma som är tha värd! Är ganska laddad nu faktiskt! Även om det innebär att träffa en massa människor, som är i den åldern som är jobbigast i flock. Har testat min utklädnad, och det känns ganska bra. Kommer antagligen inte se ut som någon annan i alla fall.

Kan dock ej vara där så länge, har match imorgon. Ibland undrar jag fan varför jag lägger ner så mycket tid på något! Tänk att någon gång få ha en helg eller vecka, utan vare sig träningar eller matcher, som man är halvt tvungen att gå till? Och bara göra det som faller en in. Men sen så i slutändan så skulle ju det betyda att jag inte kom ut överhuvudtaget... Och det är ju oftast väldigt kul när man väl kommer dit!

Denna termin ska jag träna på väldigt ordentligt, 2 innebandyträningar i veckan + den med tjejerna (är jobbigare än vad man kan tro) , 3 st idrottslektioner och sedan lite träning på Tullingegymix, typ 2 ggr i veckan! Jävlar vad jag ska vara vältränad sen!

Nej, nu blir det lite studering! Heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0