Fuck it, Kate!

Ja, varit hemma i drygt en timme. Känns inte som att man är i skolan någonting längre? Skönt visserligen, haha. Ja, tidig hemgång betyder att titta på Days. Och idag fick jag riktiga aggressioner! Vad i helvete, Kate?! Sami och Lucas var the perfect couple, de är det! Och så kommer du med din jävla näsa och röst och förstör allting! Visst, Sami är ingen ängel hon heller, men när hon fackar till det för någon så gör hon det med lite stil, och det gör serien bättre. Kate, du bara.. du bara är.  Och du bara gör. Förstöra för sin son sådär! Äckel. Hade Roman varit i Salem och inte suttit på ngt jävla slott, så hade han styrt upp allting.

Skönt att få ut lite aggressioner.
Slog för övrigt mitt rekord på Pinball igår. Så jävla bra. Dock blir det svårare att slå det igen nu... Hm. aja.

Kira har skrivit ett alldeles eget meddelande till mig i sin blogg. Det gjorde min dag. What would I do without you? För att vara lite internationell. Kira, min älskade vän, hoppas att det gick bra att köra hem själv, trots att jag inte följde med och sedan promenerade hem sen.

Kommentarer
Postat av: fancy

Menar du att det skulle vara något fel/obehagligt med kates röst och näsa!Nä nu får du ge dig!

2009-01-16 @ 17:02:20
URL: http://uniiiik.blogg.se/
Postat av: Kira

Daaaays! "såå jävla bra" ;D

Jag kan ju tala om att det hade varit trevligare med dig på sätet bredvid (:

2009-01-16 @ 21:45:25
URL: http://kiiiiraa.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jag vet!:D men visst var den rolig xD haha har du övat på stegen än?:P

2009-01-19 @ 21:26:53
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0