Borta bra, men hemma jävligt mycket bättre

Sådär nu är man här på sydligare breddgrader igen med The Boys are back från High School Musical 3 i hörlurarna. Jag är slut som människa, men mår bra.

Umeå är en fin stad. Tror att jag kommer att trivas där, om det är där jag hamnar om 1½ år. Har kommit på att jag gillar Norrländska! Hade lite problem med det innan, har varit alldeles för inriktad på göteborskan och skånskan, men va fan.
Har ätit världens bästa frukotst. Vill ha hotellfrukostbuffé varje dag. Mamma var väl inte riktigt med på att fixa det hemma, och dessutom så har vi ju inget våffeljärn i fam D längre.

Har en fraktura i min överläpp, eller lite över överläppen. Fick en armbåge där i fredags, och det gör ont! har utvecklats till någon jäkla sorts blåsa eller ngt. Har även upptäckt en liten skavank på mitt högra pekfinger. Gör mäkta ont när jag böjer det. Spännande.

Har hittat en ny serie jag ska titta på! "Skins", here I come! Inte riktigt min tid, (22.30-23.30 på söndagar) jag föredrar ju att sova... Haha.

Imorgon blir det pluggdag+ myskväll med Ida. Vi ska kolla på Made of Honor ( i fall videobutiken är öppen), äta middag, plus kladdkaka. Känner att vi behöver detta och att vi förtjänar detta. Vi är duktiga flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0