"Bor vildsvin i träd?"

Ibland är inte hjärnan helt med. En riktig mamma D kommentar det där. Nästan värre. Även fast; "varför kallas de dödgrävare?" inte heller vad helt ok. Hahaha

Sitter och skakar lite i armarna, var på Boxpass idag på Gymmix. Var trevligt faktiskt! Dock var inte jag och min syster överens angående om hur övningarna skulle utformas. Men hon hade fel en gång, och jag en så det jämnar väl ut sig. Förhoppningsvis har jag inte så mkt träningsvärk imorgon! Har fått nog av detta denna vecka.

Bara en skoldag kvar nu till helgen. Blir väl mest motionerande då med visserligen, men men, det är alltid trevligt!

Ska spela lite pinball nu hade jag tänkt. Om en timme är det Private Practice, missa ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0