2 månader

Har precis konstaterat att det endast är 2 facking jävla månader kvar till jag fyller 19 år! Helt sjukt! Jag orkar inte, vad hände med att vara typ 13- 14? Det räckte gott och väl. Men okej. Kan väl inte vara så mycket svårare att vara 19 som att vara 18? Mer synd om Elin, för henne är det bara en vecka kvar! ;)

Eftersom, min vän, Kira tog körkort igår, invigde jag och firade detta genom att få skjuts hem. Alltså, så himla häftigt egentligen att folk i min ålder, och nu även i min närhet får köra bil! Kira är i alla fall en mycket fin bilförare. Ändå så är jag inte så laddad inför att sätta igång att träna själv. Jag gillar ju att gå och cykla... Tåg funkar med. Men någon gång i framtiden kanske jag också skaffar körkort.

Jaha, nähe. Nu får man väl sätta igång med lite projektarbete.

Igår var första gången på ganska länge som det kändes riktigt kul att träna innebandy. Hoppas att det inte bara var en tillfällighet....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0