1-0 till tröttheten.

Gick upp halv 5 i natt/morse. Bestämde mig igår för att jag skulle gå upp och titta på på Sverige när de mötte Mexico i en träningslandskamp. När klockan ringde, ville jag nästan ligga kvar i sängen, men då hade jag bara varit lack över att jag ej gick upp, så ja, jag startade dagen med lite fotboll! Och det var inte så dåligt faktiskt, riktigt bra. Finns en framtid efter dagens landslag. Lite Alexander Farnerud och lite Elm, så blir det bra. Blev en stadig seger med ett mål mot noll! Yey. Men nu är jag trött, otroligt trött. Kommer ta ett tag innan jag är tillbaka!

Snart bär det av till TG för lite Box. Alltid skönt att träna, när man knappt kan hålla ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men tok, haha. Hade inte ens en aning om att matchen visades på tv...

2009-01-31 @ 20:14:45
URL: http://maw.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0