Utmanad

Blev utmanad av: Ida
Utmanar: Ingen, alla blivit utmanade typ.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Innehar ett abonnemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Svar: Nej.
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Ida, Sanna och Kira
4. Hur lång är du? Drygt 160 cm, möjligtvis liiite längre
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Film? Ja, var ett tag sen! Kommer ej ihåg. 
6. Hur löd ditt senaste sms? "Toppen! Hälsa grattis till Johan!"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, inte jag som behöver betala om det sker hemifrån och då kan man även få allt sagt direkt.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Yes, gifta.
9. När såg du senast din mamma? 20 minuter sen kanske?
10. Icke godkänt i något ämne? Nej
11. Mvg i något? Japp
12. När vaknade du idag? strax efter halv 7 då klockan ringde
13. Vilken är din favoritplats? Sängen, toaletten, vid matbordet och vid TV:n
14. Vilken plats föredrar du minst? Folkmassor, särskilt med ungdomar.
15. Vem får dig att må bra? Ett par stycken
16. Hur stor är din säng? 105 bred 
17. Vad sover du i? Innehar lite klädfobi när jag sover, känner mig instängd, så det är inte mycket som är på.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken, eller tre ibland, även om den jag tillverkat själv mest är på golvet
19. Var har du bott/bor? Tullinge
20. Tycker du om kinamat? Vet inte?
21. Tycker du om kaffe? Inte nu, och kommer nog ej göra det heller 
22. Vad dricker du helst till frukost? Vatten eller möjligtvis juice
23. Kan du spela poker? Nej? Tror ej det...
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, ett par stycken faktiskt. Eller känner och känner..
25. Vill du ha barn? Ja tack.
26. Kan du några andra språk än svenska? Föredrar det svenska språket, men tar mig väl fram på engelska och har även en begåvning gällande tyska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nä, har ej det.
28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet! Kallt och salt.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Jag spenderar faktiskt ej helst pengar överhuvudtaget... men de brukar läggas på ätbara saker.
30. Äger du dyrbara smycken? vad är dyrt?
31. Kan du rulla med tungan? näe, inte mkt min tunga kan tillföra
32. Vem är den roligaste människan du känner? Uppfattar mig själv som jävligt kul, i samband med Fancy så är det guld
33. Vad har du för ringsignal? Haha, en skön en.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, typ. Faktiskt är det inga Kax-trosor kvar. Endast de jag fick av J.K
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ser inget
36. Kan du byta olja på bilen? Nej skulle ej tro det
37. Vilken var den senaste boken du läste? Har ett projekt med Bibeln på G, boken innan var Systrar i Jeans 4 sommaren
38. Dansar du i bilen? Dansa och dansa, vifta med armen iaf
39. När var du i kyrkan senast? Oj, det var ett tag sen. Kommer ej ihåg
40. Hur många hål har du i öronen? Bara de naturliga
41. Har du någon piercing? Nej
42. Har du någon tatuering? Nej
 43. När slutade du med gosedjur? Bamse och Vilma ska vara där
44. Har du pojkvän/flickvän? Näe
45. Har du en bästa vän? Yes
46. Vad är ditt mobil nummer? Pass
47. Vad ska du göra ikväll? Närmast är det PP som gäller
48. Har du några syskon? Ja en fin storasyster och en underhållande lillebror
49. Vill du flytta hemifrån? Både och, på morgonen när folk vill prata ; Ja! Men ar en känsla av att jag har det ganska bra hemma. Men någon gång måste man väl lämna boet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0