Loov

Halelujah! Lov var det här! Skönt, även om jag måste studera som en tok! Men det känns ändå ok, är roligare när man har en massa grejer att göra, än när man sitter och petar med en.

Alltså fett coolt! Mina två favopsalmer från konfirmationen finns på youtube. Ja, jag sitter och lyssnar på psalmer, men vad fan, det är så himla fint! Man skulle börja och sjunga i en Gospelkör, bara på skoj!

Nej, nu ska jag leta upp nummer till arbetsplatser som skulle kunna ta emot mig i framtiden. Någon gång måste det göras. Herregud...

Ikväll är det Melo. Får se lite Maja Gullstrand. Läste att texten skulle vara värdelös. Becker hade ju med en låt med! Lite FF-anda! Mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0