Jag vill också...

När jag var omkring 10-12 år, så fanns det ta mig fan inget Wild Kidz. Jag kommer aldrig att bli någon idrottsman som kommer att få vara med i Mästarnas Mästare. Jag kommer aldrig att bli en utträknad kändis som får vara med i Let's Dance. Min chans att få vara med i något sånt där utmanings-tävlingsprogram skulle ju vara Robinsson. Men nej, de bestämmer sig att ha inspelningarna på vintern, då jag går i skolan. Tänk om det inte blir någon mer gång?

Jäkla tur att TV:n finns, så att man får leva sig in där. Fevzie har ju tillkommit i WK nu i alla fall, och hon är med i Lejonen! Har kommit fram till att det är dem jag hejar på. Go Phillip, Angus, Ronja och nu Fevzie! Kommer ju alltid gilla Astrid, men det får ske på avstånd. Och för hennes del spelar det ju ingen roll om hon vinner, bara alla är schyssta och hon får vänner.
Och, va fint det var på Mästarnas Mästare idag! Har ju fått en liten idol i Ara, fett fin personlighet. Blev ett par tårar när man fick se hans film och när Per föreslog en gruppkram. Dessvärre fick han lämna programmet idag.

Det närmaste jag kommer att komma såna här tävlingar är väl grejerna vi kommer att syssla med på Idrott och Hälsa B. Känner att det kommer att bli mäkta kul! Kanske äntligen får lära mig att läsa en karta? Bra såhär i slutet av trean... Och Linnea lovade att hon skulle lära mig att löpa häck! Tokkul! Blir kanske lite övning inför Vasaloppet med, och jag kommer äntligen att få åka vattenskidor!

Märkte att jag skrivit "fett" två gånger i detta inlägg. Det är inte okej! Bytte ut det mot mäkta och tok istället. Fina grejer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ara verkar verkligen vara en trevlig typ. Himla synd att han åkte ut ikväll.

2009-02-03 @ 23:54:21
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0