Halt!

Fredag den 13:e. Innebär att det är endast en månad kvar tills jag fyller 19 år. Fyller faktiskt år på en fredag, den 13. Coolt säger jag.

Nej, nu säger jag halt faktiskt. Har varit alldeles för mycket klagan som kommit ur mig på senaste tiden. Är lite trött på det nu faktiskt. Jag ska börja vara nöjd med saker istället. Varför se till sina begränsningar när man kan se till möjligheterna? Har det så jäkla bra egentligen, men ändå så ska man gnälla. Vissa saker är väl okej att klaga/gnälla på. Men man har alltid ett val, och väljer man vissa saker så får man leva med konsekvenserna.

Imorgon ska jag till exempel upp klockan 6. Men det ska bli trevligt, eftersom det innebär att jag slipper stå i cafeterian någon annan tid denna helg, och det innebär att jag kan hänga med på tjejornas match imorgon och jag behöver endast stå 2 timmar i cafeterian istället för 3. Plus att jag får en sovmorgon på söndag. Min första ordentliga sovmorgon på jag vet inte hur länge! Sedär, det är jag nöjd över.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0