Förstår inte

Har suttit vid en dator hela dagen, ändå så hamnar man här när man kommer hem. Nej, måste ta tag i lite studerande nu. Blir inte mycket av det när man lever ett liv som arbetande människa. Men det går helt ok. Fast det är en jävla tur att man är en målmedveten jävel, annars hade jag aldrig pallat. Man får ge sig själv lite belöningar; "Fixa hela den här mappen,så får du gå på toa, eller ta en frukt". Det funkar! Men jag planerar att bli klar imorgon. Visst, jag skulle kunna åka in och jobba ända fram tills 31 mars, men nej tack. Det får räcka med 3 dagar.

Igår var Kira här, så vi kollade på matchen tillsammans. Kira var den enda Manchestersupportern i gänget, men vi delade ju broderligt på poängen, så det gick bra =)
Ser fram emot matchen på Old Trafford nu! Spännande!

Kommentarer
Postat av: Maria

Wie. Jag ska kolla OC! :D

2009-03-09 @ 20:35:53
URL: http://bobbylong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0