Ångest

Shit, nu är jag lite nervös. Ska arbeta de närmsta dagarna, och allt jag ska göra som innebär att lämna lägenheten får mig att bli nervös. Nej, okej, så allvarligt är det inte. Men när det gäller att man ska prestera något...usch. Men tänk på pengarna, Malin! Det är alltid bra att ha! Särskilt i dessa tider. Och det gäller ju bara för 3 dagar, kanske en till i fall jag inte hinner klart. Heja heja! Och jag valde det faktiskt själv. Om det berodde på min oförmåga att säga nej, det vet jag ej. Men nu är det gjort, så nu ska jag klara detta med ett leende på läpparna. Det var dagens Pep-talk. Antar att det kommer bli ett antal till innan jag är färdig med detta.
 
Ringde till Banslättsskolan idag med och erbjöd mina tjänster. Ska skicka iväg ett mail med lite uppgifter, så får vi se vad som händer! Roligare det, än att få ett klart och tydligt nej iaf. Har även hunnit med att beställa klipptid och ställa mig i kö på en bok på biblioteket. Vad aktiv man kan få vara!               

När ska man hinna andas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0