Next stop: Melodifestivalen

Trots att sängen kallar otroligt mycket var jag tvungen att skriva av mig såhär i dansbandstider. Hade rätt, Playtones tog hem segern med stort S. Date gick det ju sådär för. Men de valde ju fel låt!  Skulle ju kört "Vart ska vi sova inatt", då hade det ju varit glasklart.

Och vad tänkte jag med?! Skulle ju ha kollat på direktsändningen så jag hade kunnat rösta.. Men det kommer man på i efterhand.

Ett namn som kommer ge mig mardrömmar i framtiden är ju Titanix. Titanix tog Highlights plats. Titanix tog Sannex plats. Titanix tog Dates plats. Titanix tog Zekes plats. Men de tog ej vinsten! Viktigt.

Ja. Nu har 2009 gjort sitt. 6 februari 2010 börjar det igen. Melodifetsivalen - årets höjdpunkt. Kul.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jaaaaaaaaaaaaaaa! Melodifestivalen!

Pernilla Wahlgren ska vara med :-)

2009-12-20 @ 00:32:13
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen, Kenneth! Du chockerar med att heja på en kvinnlig artist som resten av svenska folket inte håller med om är så bra! ;)

2009-12-20 @ 15:32:31
Postat av: Anonym

Jag tycker att Pernilla Wahlgren är sjukt bra! Hon är typ bäst!



Hälsningar Anonym

2009-12-20 @ 23:00:12
Postat av: Anonym

Jag med! Det finns ingen bättre än Pernilla Wahlgren!



/Anonym2

2009-12-20 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0