"Mamma, han tror att han är en häst"

Yes, det snöar ute och mina skidor är hemma! Okej, kommer inte att ha tid att åka inom den närmsta framtiden, men det kanske är kvar tills nästa vecka med? Längtar tills helgen då jag ska ha lite kvalitetstid med min Kira.

Och imorgon är det Nyårsafton. Denna ständigt återkommande högtid(?). Förstår mig verkligen inte på skiten. Men ja, kan ju alltid leka att det är en vanlig dag som spenderas med några av världens bästa personer iaf.

Imorgon skall jag göra en liten utvärdering av detta år i bloggen. Fint. Något att se fram emot för er. För mig blir det väl mest ångest. Haha. Nej. Nu ska jag spela lite MaxiYatzy. Min nya drog. Eller nygammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0