"Det är mängden som räknas"

Jaha, då var min 19:de julafton avklarad. Denna spenderades med min familj och världens bästa mormor och självklart med en av mina bästa vänner these days, TV:n. Inledde med Days. Älskar att nästan hela Salem vet att det var Chelsea som körde på Zack ; Bo, Max, Abby, Billie, Frankie, Roman, Kate, Caroline, Patrick och nu även Hope. De enda som inte vet det är poliserna som sköter utredningen, eller, ja, de som struntade i att göra en utredning. Men snälla, kan inte Patrick stå ute med sin karta igen? Haha. Ja, efter denna historia var det ju "Pippi på de sju haven", kunde inte missa. Haha, man förstod ju inte skämten när man var liten! Mormors ankomst firades med mat. Mkt gott! Också Kalle Anka och tårar till Kan du vissla Johanna. Och ja, även om julklapparna inte kanske är det viktigtaste med julen, så är det det roligaste och det man sett framemot mest. Efter en och en halv timmes julklappsöppning satt det 6 stycken besvikna människor utsatta på olika ställen i fam D:s vardagsrum, precis som det ska vara. Nä, jag tror nog alla var ganska nöjda.

Min skörd bestod av: En box med "Humor från TV 4", två stycken halsband, ett paraply, två trisslotter (vann 25 kr), ska få en väska (får välja ut en själv och syster betalar), presentkort på 300 kr på Stadium, en termos och en termosmugg som är perfekt att ha när man- åker skidor! Fick presentkort på Intersport, så imorgon ska jag inköpa mina skidor och sedan är det bara att börja öva inför Wasaloppet! Syster skulle också köpa ett par, så då kan vi åka tillsammans! Perfan! Sist men absolut inte minst fick jag en egen DVD spelare och en TV! Yes! Haha, nu behöver jag inte ens kliva upp ur sängen för att göra en av de saker jag gillar mest! Om det nu är positivt är ju en annan sak...? Oh, jag fick min älgpläd med! Får inte glömma den!
Ja, och sedan innan har jag ju också fått 200 kr på SF och massa choklad!


Kan väl inte riktigt klaga? Det bästa är nästan dock att både bror och syster fick en varsin gitarr, vilket innebär att vi kan öva alla tre tillsammans! Dalsmyrz är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0