Två gånger på en sommar?

Vad händer med mitt immunförsvar? Jag som brukar vara som en mur, har nu drabbats av min andra förkylning inom loppet av två månader. Kanske beror på min totala oaktivitet som människa? Kanske att jag har någon mystisk sjukdom som bryter ner mitt immunförsvar? Eller kanske helt enkelt att jag och min träningsnarkomana kropp gick och träna i onsdags trots smärtor i halsen? Men det har ju aldrig varit ett problem förut.

Vet inte om jag ska hänka till Bodaborg imorgon. Mår mkt bättre idag, men vill vara helt fit for fight på måndag, då kanske mitt liv i misär ändras.

Får la göra en lista på för och nackdelar.
+ Får umgås en hel dag med laget.
+ Kanske vinner.
+ Får äta god buffé
+ Själva upplevelsen är gratis.

- Kanske blir sjukare?
- Kanske förlorar?
- Blir av med 100 kr.

Får göra en överläggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0