Tonight, must be a magic night

Jag blev inte så imponerad av Robert Pattinson i filmen Twilight. Visst, han var ju grymt snygg, man skulle ju inte banga. Men inget slår den Edward Cullen i "Om jag kunde drömma". Oh my good.

Elin, man lånar inte ut en bok till mig på det där sättet utan att förvarna! Blir ju som besatt, och nu vill jag inte att den ska ta slut. Haha. =)


Nej, nu ska jag göra mig iordning. Ska på date med Fröken Johansson. Vi ska laga mat, äta och sedan får vi se vad kvällen och natten bjuder på. Får passa på att njuta av denna kväll,(vilket inte kommer att bli så svårt, eftersom man är med I) vet ju inte om man kommer att få spendera resten av sitt liv i en talltopp efter imorgon!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, men jag varnade väl ändå lite när vi såg filmen? Jag förstår iaf HELT vad du menar! ;) Och du har ju tre böcker kvar efter den första! :D

2009-08-10 @ 00:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0