Life

Har hunnit med lite andra saker i helgen, har inte bara läst, eftersom jag inte inledde läsningen förrän klockan 18.00 igår kväll.

Hade mitt första arbetspass i lördags. Det gick riktigt bra, över förväntan. Känns som att jag kan överleva ett par månader faktiskt, även om jag har en tendens att tröttna på saker. Dock ska jag tillbaka till arbetsförmedlingen imorgon ändå. Om jag skulle fortsätta vara inskriven var det behövligt, så jag antar att det är bra. Det kostar ju inget, bara att jag missar Days och att jag inte gillar att vara där. Känns så konstigt. Men aja. Sedan väntas några timmars arbete.

Igår var jag med på en DM match. Missade ju de två andra i lördags, som vi vann. Kändes lite konstigt att komma in efter att det hade gått så bra i lördags. Hade varit typiskt mig att gå in och förstöra allt och typ göra självmål. Men det skedde ej, faktum är att det var väldigt länge sedan som det var så otroligt roligt att spela och vi vann säkert. Nu väntas en 8delsfinal mot Vendelsö tror jag att det var. Ser fram emot säsongen nu. Verkligen.

Dock ser jag inte fram emot testerna ikväl. Känns inte som att jag är bättre på något sen i våras, och jag pallar inte misslyckas. Får väl plocka fram vampyren i mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0