Jaså. Jaha.

Kom hem från en trevlig eftermiddag tillsammans med Frida och Elin plus lite Bio. Var glad trots en resa på 45 minuter i min ensamhet. Så kommer jag innanför dörren och det slår mig att imorgon börjar Johan i skolan. Alla andra jobbar. Jag kommer inte att ha någonstans att vara när de har gått och lagt sig! TV och dator kan jag ju glömma, eftersom det antingen kommer störa J eller mama och papa. Jag kan inte ens ligga i min säng och läsa, eftersom då störs M. Kommer jag att få spendera mina kvällar som arbetslös inne på toaletten?

Inte kul. Nej, får söka ett par till jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: Arbetslös AB

Jag gillar din spirit Malin, inte många som har den! Vi kan ju bilda någon klubb du och jag.. den för arbetslösa, så kan vi spela bingo på dagarna med alla pensionärer, mata fåglar vid maren och bara vara nolifers! vad tycker du?

2009-08-20 @ 22:56:36
URL: http://zannalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0