Blandande känslor

Jag är ute ur min arbetslöshet. Jag behöver inte säga att jag är arbetslös längre. Inte heller mellan två jobb. Ångesten som jag har haft de senaste månaderna är borta. Eller ja, nu har jag ju en ny sak att ha ångest över. Men det får jag väl klara av. Herregud.

Tack. Det finns någon där ute som vill hjälpa mig. Kanske inte hade behövt låta mig vänta så länge, men okej. Jag behöver inte gå tillbaka till arbetsförmedlingen heller! Yeeey!


Men det är ändå lite blandande känslor. Jag kommer att arbeta på lördagar mellan 10-15. Vilket innebär att innebandyn kommer att bli lidande. Man kan inte få allt. Men det känns lite sådär faktiskt. Kommer jag att få spela med A-truppen om jag bara kan spela de sena matcherna och de få som är på söndagarna? Är väldigt tveksam. Får prata med coacherna imorgon.

Träna kommer jag att kunna i alla fall. Något positivt. Men det kommer knappast bli samma sak...


En till positiv sak är att min mobilräkning inte var dyr! Yey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Malin! Kul att det går bra för någon iaf...

2009-08-25 @ 16:59:47
Postat av: Ida

det var jag..

2009-08-25 @ 17:00:12
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0