Sanna Råberg- Välkommen till helvetet.

Idag fyller min kära vän Suzanna Råberg år, även kallad Sanna och Sannwald. Det senare kallas hon endast av mig, men okej.
Hon blir hela 18 år!  Fatta, det är stort. Ett stort steg mot avgrunden och allt som kallas ansvar.

Skrev en liten dikt till din ära Sanna, på din stora dag. Den kan även sjungas med samma melodi som till Svampbob Fyrkant.

Vem bor ute i Järna och är kär i en pirat?
SANNA RÅBERG!
Liten och söt, tycker om all slags mat?
SANNA RÅBERG!
Jag varnar dig kompis, hon är det snyggaste du får!
SANNA RÅBERG!
Hon är den som idag blir 18 år!
SANNA RÅBERG.
Sanna Råberg, Sanna Råberg, Sanna Råberg, Sannaaaaaaaa Råbeeeerg!

Grattis, Sanna! Älskar dig, det vet du!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Malin!! va söt du är :) sitter här och sjunger med för hjärtans lust, dock kan jag ej melodin till Svampbob, men jag gör mitt bästa :D ses i morgon, då blir det kramkalas för presenten!!

2008-09-28 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0