Man kan alltid bli bättre

Är typ klar med mitt psykoarbete nu. Tack och lov! Har spenderat hela eftermiddagen i princip. Om det blev bra? Ja. det får framtiden utvisa. Jag lever här och nu. Medveten närvaro.

Spelade en fotbollsmatch på TV-spelet med bror. Jag var Inter, Bror var Manchester U. Tror aldrig att Inter har spelat så som de gjorde idag. Krävs några förbättringar från min sida om jag ska vara fin i bedömningen. Haha. Inte helt okej.

Vad ska jag roa mig med resten av kvällen? Kolla på Idol, får la plugga lite till. Blir ju aldrig klar med allt, utan Det kommer mera som Mr. Timell skulle ha uttryckt det.

Imorgon ska jag, Sann och Ids bege oss till Stadsbiblioteket. Och som vi ska göra det, som vi aldrig har gjort det förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0