Lucky

Igår gick jag upp kvart över 7, precis som på en skoldag. Jag gick samma väg som till skolan, bortsett från att jag vandrade vidare mot Tullingehallen. Det var dags för min första match i karriären som tränare, och första matchen för FBI Tullinges F99/00 lag. Jag har aldrig varit så stolt i hela mitt liv. Det var så fantastiskt underbart att se dem springa runt där på planen. Det såg ut som de hade det så himla roligt. Jag hade tårar på  G hela tiden. En större kick kan man knappast få. Fortsätter tjejerna såhär så kommer de bli Stockholms bästa lag. Resultatet ska man inte diskutera i deras ålder, men jag kan säga att jag är ytterst nöjd, med tanke på att de var deras första match och de lag de mötte har redan spelat en säsong.
- Det är nästan så att man blir religiös.

På kvällen var det dags för Jason Mraz på Arenan, Fryshuset. Den killen vet vad han gör. Dessvärre blev det en sån himla lång stående väntan i värmen, och min rygg och mina svettkanaler klarar inte av sådant! Men när han satte igång med I´m Yours, glömde jag bort allt som hade med smärta i ryggen att göra och floder i skorna. Helt fantasiskt! Så sjukt duktig han är.



 Im Lucky, Im in love with my best friend.
Lucky, to have been where I have been.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0