"Knaka inan du går in"

Helvete, visste väl att det lät alldeles för bra för att det skulle kunna vara sant med avbeställandet av studentgrejerna. Nu måste man skicka in värsta formuläret! Får la ta mig tid att fixa det imorgon typ. Herregud. Va trött jag blir.

Har ägnat eftermiddagen åt att städa lite. Kom la inte så långt, men jag tar det som ett långt projekt. Så har man något att göra. Kollade igenom en låda med saker som jag gjorde under Banslättstiden. Haha, alla gamla matteböcker, skrivstilsboken, och alla dessa jävla sagor! Men stavningen på allt är ju det klockrenaste! En katt åt en maka, man skulle knaka inan man går in. Men det bästa var en bild jag hade ritat någonstans. Malin D, typ 8-9 år(?) hade ritat en naken tjej med tydliga bröst och skrivit 200 tuttar över. Eller, det stod nog tutar, men okej. Men varför? Varför ritade jag sådana saker i skolan?! Tror ej den boken var tillägnad att visas för lärare m.m, men ändå! Okej, att jag gjorde det i mina privata dagböcker. Men herregud!
Hittade även fina teckningar, bland annat från Madde, en från Emma och en från Frida. Att det var från Madde såg man tack vare att det stod Malin D. Hon skrev alltid det. Frida hade helt enkelt skrivit att teckningen var från Frida. Och den från Emma föreställde en häst. Var nog bara Emma som kunde rita så fina hästar!

Detta var typ 10 år sedan! Jag går nu sista året på gymnasiet. Vart tog all tid vägen? Förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0