"Jag kan ju inte ens prata"

Har varit igång alldeles för länge idag. Men varit en mycket givande dag måste jag säga! Har varit på Ledarutbildning mellan 08.30 till 17.30 typ. Så nu har jag första steget på väg mot en tränarkarriär! Haha, känns bra!
Direkt efter var det träning av tjejerna som gällde. Alltid trevligt. Fick testa en ny sorts kull idag. Vet de fan om den var så intressant, men okej.

Hade tänkt ta en total slappdag imorgon, eller ja, pluggdag. Men nu ska jag spela match istället! Mycket med givande tycker jag. Visst, får plugga innan och efter, men det blir en fin paus där.

Lyssnar på Andreas Larsson på Youtube. Herregud, jag är kär i killen! Haha.

Nej, nu är jag trött. Men får la vara vaken en timme till eller något.

Måste även hedra en av Sveriges absolut största idrottare som gjorde sin sista tävling idag. Stefan Holm. Killen som är något alldeles extra. Tack för en helt underbar karriär- Fast man kan ju undra om han inte kommer tillbaka på något sätt ändå. Man vet ju aldrig.

Tyvärr kom han 2:a. Hade varit fint med en vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0