Ingenting

Blir alltid så glad när jag ser att min besöksfrekvens har överstigt 3, så jag måste skriva lite. Men vad har jag att skriva?

Allas vår vän Olof Mellberg debuterade ju i Serie A i helgen. Ja, debuten kunde ju gått bättre. Juve ledde matchen tills slutminuterna, men då blir Olof uppsnurrad, så Fiorentina kan kvittera. Inte den start man kunde önska precis. Men han hade antagligen varit bra resterande tiden av matchen. Men det är ju alltid misstagen man kommer ihåg, och som försvarare syns alltid misstagen mer, säger jag som gammal mittback. Men jag tror på Mellberg. Han kommer lyckas fint. Heja heja!

Förkylningen är under kontroll, så jag beger mig strax iväg för att träna. Något säger mig att jag hade gjort det ändå, hur den än varit med förkylningen. Men men.


John Black attack.
Min förebild. Min hjälte.
Tänk om alla kunde vara som han?
Vi skulle leva i en roligare värld då.

Kommentarer
Postat av: fancy

vad skulle världen vara utan john black?!

2008-09-01 @ 19:44:27
Postat av: Ida

fan vilken KLOCKREN bild, det är ju den du ska ha på din kalender!

2008-09-01 @ 20:10:00
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0