I will try to fix you

Vi har varit vänner ganska länge nu. På riktigt i två år, och sedan halvt i ca två år till. Ibland hoppas du nog att du inte att du började hänga ihop med den utstötta som gav dig bölder. För då hade du antagligen fortsatt med ditt liv som vanligt.
Kunna gå och lägga dig runt 2, utan att bli trött.
Kunna gå upp runt halv 12-12 utan att få ångest.
Kunna dricka Cola.

Men du måste erkänna, att det är bättre att gå och lägga sig vid 23.00?
Att kunna starta dagen vid klockan 11?
Och att vatten är livets dryck? Ingen filmkväll utan ett glas vatten!

Och utan dig, hade jag inte börjat dricka vatten till frukost. Då hade du fått stå och vänta på mig vid staketet vid bron ytterligare några minuter, för att jag skulle vara tvungen att ta ut juicen ur kylskåpet.


Vet ej om denna bild var okej att lägga upp. Inte över huvudtaget. Men det bjuder vi på. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ida

jaa malin, ibland undrade jag hur mitt liv hade sett ut om jag inte träffat dig, haha du kom med ganska radikala förändringar ;D

och bilden är såå inte okej! haha men vi bjuder på det, vi är ju alltid fula så vafan, shit the same xD

<3

2008-09-20 @ 15:42:52
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0