For the last time?

Jag har rivsår på hela benen, vissa större än andra. Allt detta på grund av orientering. Vi hade denna, nja, vet inte om jag vill kalla det sport, men denna aktivitet idag på idrotten. Jag gillar det inte. Jag gillar det inte alls. Det har regnat och varit skitväder hela veckan, men så idag när man bad om lite regn, då var det jättefint väder. Men nu är det gjort. Jag behöver aldrig mer springa runt i skogen med en karta i handen och leta efter orangea och vita plastbitar.

Trodde jag. Man kanske måste orientera i Idrott och Hälsa B också? Vore inte det för jävla bra att jävlas med mig lite mer? Jo, gör det. Då har jag en anledning att gnälla.

Gillar när Kira och jag är på Gnäll-humör. Vilket vi har varit hela veckan. Men det är skönt så. Att vara minst två om det.

Its fucking underbart att gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0